Pandemia a scăzut în mod vizibil numărul de vizitatori din Oborul Ploieşti, mulţi oameni nefiind la curent cu faptul că acesta s-a redeschis, după perioada scurtă cu restricţii din toamnă. Reprezentanţii conducerii spun că încă mai primesc apeluri în care oamenii întreabă dacă Oborul funcţionează. Ei dau asigurări că s-au luat măsuri pentru a evita situaţiile nedorite.
Cum Oborul era cunoscut pentru numărul mare de vizitatori, prima măsură evidentă a vizat crearea unor circuite, astfel încât să se asigure o distanţare regulamentară.
Mai departe, conducerea a luat şi alte măsuri, de la amplasarea de covoraşe dezinfectante la toate intrările până la instalarea unor dozatoare cu soluţie dezinfectantă în zonele de tranzit şi în grupurile sanitare.
"Oborul Ploieşti este deschis şi am luat măsurile care ţin de noi pentru siguranţa clienţilor şi a comercianţilor" (Cristina Cârc, director de vânzări)
"Oborul a fost închis pentru scurt timp în toamnă, ca urmare a măsurilor luate la acel moment în contextul pandemiei. Probabil multă lume încă nu a aflat că el s-a redeschis. Primim şi acum apeluri în care oamenii ne întreabă dacă funcţionăm. Răspunsul nostru este că Oborul Ploieşti este deschis şi că am luat măsurile care ţin de noi pentru siguranţa clienţilor şi a comercianţilor", ne-a declarat Cristina Cârc, directorul de vânzări al societăţii care administrează Oborul Ploieşti.
Activitatea a fost suspendată pentru scurt timp în toamnă, conform măsurilor luate la nivel central pe fondul pandemiei de COVID-19, însă autorităţile ploieştene au reuşit în noiembrie să găsească rapid o soluţie pentru a redeschide Oborul în condiţii de siguranţă. La momentul respectiv, primarul Volosevici spunea că face "tot ce se poate să nu blocăm activitatea din piețele municipiului Ploiești, un domeniu care reprezintă un factor important în structura economică a oraşului nostru".