Discounterul german Penny a introdus sistemul cashback în toate magazinele sale din țară, oferindu-le clienților posibilitatea de a retrage în numerar până la 200 de lei, direct de la casa de marcat, când își plătesc cumpărăturile.
Sistemul cashback este disponibil în cele 338 de magazine ale rețelei, pentru toate cardurile de credit sau debit care au această opțiune activă.
„Suntem foarte bucuroși să introducem serviciul de cashback în toate magazinele din țară. Este o premieră în domeniul retail-ului autohton și avem încredere că putem contribui la dezvoltarea acestui sistem în România. Ne dorim să venim cât mai mult în întâmpinarea nevoilor consumatorilor, iar sistemul cashback reprezintă un serviciu atractiv, deoarece le oferă clienților posibilitatea de a retrage numerar într-un mod simplu și rapid, fără să fie nevoiți să se oprească la un bancomat. În plus, serviciul de cashback ne va ajuta și în procesul de fidelizare a clienților”, a declarat Raffaele Balestra, CFO PENNY România, pentru economica.net.
Clienții care vor să apeleze la această opțiune nu vor fi condiționați de o valoare anume a bonului de cumpărături.
Sistemul cashback mai este folosit, în prezent, de Paco Supermarkets, un lanț de magazine din Vrancea, și de Rompetrol, care l-a introdus în 2020, în limita unei sume de maximum 200 lei/tranzacţie, împreună cu o operaţiune de plată la dispozitivele POS ale stației. Opțiunea poate fi utilizată de clienți în funcție de disponibilul din casa de marcat.
Noul model de factură la energie electrică, pentru consumatorii casnici. Anunț de ultimă oră al ANRE
Urmăreşte pagina de Facebook „Telegrama” pentru ştiri şi analize de ultimă oră!