Profi testează, la Ploiești, un nou concept de magazin

Profi testează, la Ploiești, un nou concept de magazin
Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

Profi a deschis la Ploieşti un nou concept de magazin. Dacă experimentul decurge conform așteptărilor, pe viitor, alte 50-100 de magazine vor fi reorganizate după acest model.

Magazinul realizat după conceptul „Monaco” este un supermarket standard, care are încorporat şi fiiGo, iar dacă va prinde la public, iar oficialii companiei controlat de fondul de investiţii Mid Europa Partners au spus, pentru zf.ro, că este cel mai costisitor magazin deschis până în prezent în România.

Pawel Musial, directorul general al Profi Rom Food, a explicat că în noul magazin este aproape totul schimbat, de la produse, aranjarea lor, modul în care se comunică, până la uniformele şi salariile angajaţilor. De asemenea, compania a schimbat logo-ul şi sloganul. „Zilnic preturi mici” descrie noua politică agresivă de preţuri a reţelei, în ton cu cerinţele consumatorilor.

Citiți mai multe pe zf.ro.

Sursa foto: Facebook / Profi Romania

Image