Ce înseamnă publicitatea outdoor și cum poate avantaja o afacere aflată la început de drum? Iată o întrebare des întâlnită în rândul celor interesați de o altfel de promovare. Se poate spune că publicitatea stradală este printre primele care a oferit numeroase beneficii în domeniul afacerilor, datorită vizibilității și expunerii oferite. Îți prezentăm câteva dintre avantajele unei astfel de promovări, de care să ții cont pentru business-ul tău.
De ce să îți promovezi afacerea cu publicitate stradală?
Afacerile aflate la început de drum pot fi promovate cu ajutorul publicității stradale. Vizibilitatea oferită de acest tip de promovare este uriașă și poate fi susținută de diferite panouri amplasate pe stradă.
Publicitatea outdoor îți face cunoscută afacerea
Pe lângă clasicele panouri, afacerea ta poate fi promovată și cu ajutorul bannerelor, copertinelor, afișelor și steagurilor amplasate în anumite locații din centrul orașului, de exemplu. Astfel de instrumente pot fi folosite fie pentru promovarea serviciilor pe care le oferi, fie pentru prezentarea unui anumit tip de produs, proaspăt lansat pe piață. Așa poți cuceri un alt gen de consumator, diferit de cel obișnuit cu publicitatea de televizor, radio sau internet. Iată de ce este publicitatea stradală atât de avantajoasă:
- Panourile publicitare amplasate în locații des frecventate pot aduce mulți clienți. Marile intersecții din oraș sunt recomandate pentru promovarea afacerilor datorită expunerii crescute.
- Campaniile outdoor pot fi răspândite peste tot în oraș, în funcție de buget și target.
- Imaginile puternice și grafica utilizată garantează într-o bună măsură succesul campaniei de publicitate stradală. Pentamedia.ro te poate ajuta să devii cunoscut pe piața unde dorești să îți dezvolți afacerea.
Expunerea outdoor este importantă pentru companiile care doresc să își dezvolte activitățile și să atragă cât mai mulți clienți. De aceea, publicitatea stradală poate fi o soluție optimă și un proiect ce se poate întinde pe o perioada mai mare.
Panourile stradale pot fi expuse pentru mai mult timp
Un alt avantaj al publicității outdoor este timpul de expunere. Afacerile pot fi promovate 24 de ore din 24, iar aici poți opta pentru un panou publicitar special, cu iluminare pe timp de noapte. Mai mult decât atât, campania de promovare poate fi setată fie pentru câteva zile, fie pentru câteva luni sau chiar ani, în funcție de bugetul stabilit.
Panourile stradale de mari dimensiuni atrag atenția indiferent de zona
Tot bugetul va fi cel care va dicta dimensiunile panourilor publicitare pe care dorești să le folosești pentru promovarea afacerii și serviciilor oferite. Astfel, un panou publicitar mare, susținut de o grafică atractivă ar putea fi soluția potrivită pentru compania ta.
Publicitatea stradală este pentru multe companii prima opțiune de promovare și uneori chiar singura, datorită beneficiilor binecunoscute. O campanie targetata, susținută de materiale publicitare variate, va fi cu siguranță una de succes, mai ales pentru afaceriștii aflați la început de drum.
Foto: Shutterstock