Răspunsul reprezentanților Mega Image la acuzațiile unui client din Prahova, privind scumpirea semnificativă care ar fi fost aplicată peste noapte unui produs

Răspunsul reprezentanților Mega Image la acuzațiile unui client din Prahova, privind scumpirea semnificativă care ar fi fost aplicată peste noapte unui produs
Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

La solicitarea Telegrama, reprezentanții lanțului de magazine Mega Image au explicat situația reclamată de un prahovean, zilele trecute. Acesta a acuzat scumpirea semnificativă a unui produs pe care a descoperit etichete cu prețuri diferite, aplicate una peste alta.

“Produsul alimentar menționat, piept de pui vidat, a fost etichetat greșit de către furnizor, respectiv Caroli Foods Group. De asemenea, menționăm că produsul nu a avut valoarea de 39.99 lei/kg și nu a înregistrat nicio modificare de preț în ultimele luni. Am făcut deja verificări pentru a ne asigura că toate produsele de acest fel au eticheta corectă. Regretăm situația neplăcută creată și mulțumim clienților pentru vigilență!”, au transmis aceștia.

În același punct de vedere, reprezentanții Mega Image au răspuns și acuzațiilor propagate în ultimele săptămâni, pe rețelele de socializare, referitoare la scumpiri care ar fi fost aplicate în rețea în această perioadă de criză:

"În articol, este inclus și mesajul video din social media, pe care îl considerăm defăimător, făcut doar cu scopul de a aduce prejudicii de imagine companiei, cu atât mai mult cu cât include cuvinte jignitoare. În ceea ce privește prețurile, au existat unele modificări la anumite produse, ca urmare a măsurilor critice impuse în contextul pandemiei generate de COVID-19, care au apărut pe întreg lanțul de producție și de distribuție. A fost explicată situația și de către Asociația Marilor Rețele Comerciale din România printr-un comunicat de presă.

Așa cum am anunțat, noi, Mega Image, încă de la începutul acestei perioade foarte solicitante pentru noi toți, am fost extrem de implicați în identificarea de soluții care să atenueze impactul asupra clienților noștri. Astfel, am luat măsuri de urgență pentru a limita creșterea prețurilor produselor la raft, comercializate în magazinele noastre și pentru a echilibra prețurile în această perioadă.

Am făcut reduceri semnificative de prețuri la peste 1.000 de produse de bază, alimentare și nealimentare, din cele mai solicitate categorii în această perioadă, precum: lactate, ulei, zahăr, orez, paste, mălai, făină de grâu, băuturi, produse de igienă și de curățenie. În același timp, au fost reduse prețurile și la peste 150 de legume și fructe, care reprezintă 75% din întreaga categorie. Reducerile sunt deja în toate magazinele Mega Image și în online, pe www.mega-image.ro , unde pot fi verificate direct toate prețurile.

Mai mult, ne angajăm ca în perioada următoare să nu operăm niciun fel de creșteri de preț la raft pentru toate produsele din portofoliul nostru, cel puțin până la finalul lunii aprilie 2020."

 

Image