Tazz, una dintre platforme de livrare din România, parte a grupului eMAG, a anunțat luni că a încheiat un contract privind achiziția părților sale sociale de către Wolt, o platformă de comerț local de origine finlandeză cu operațiuni în 28 de țări. Tranzacția este de așteptat să se finalizeze în următoarele luni.
Cu o echipă de peste 12.000 de persoane, Wolt - deținută de compania DoorDash din Statele Unite ale Americii - urmează să preia Tazz, după ce aceasta „s-a impus ca o platformă de încredere în România”. „Cunoașterea profundă a pieței pe care Tazz o are, alături de tehnologia și excelența operațională Wolt, creează un potențial uriaș de a îmbunătăți experiența clienților și partenerilor din România. Suntem încântați de această tranzacție și așteptăm cu nerăbdare călătoria care urmează”, spuneMiki Kuusi, CEO al Wolt și Head of DoorDash International.
După finalizarea tranzacției, planul este ca platforma Tazz să fie integrată sub brandul și produsul Wolt, iar cele două companii se angajează să asigure o tranziție ușoară pentru clienții, angajații și partenerii existenți.
Platforma românească operează în peste 35 de orașe din România și are o echipă dedicată de 260 de persoane. De asemenea, este membru al programului eMAG Genius, care oferă clienților beneficii premium precum livrare gratuită și acces la oferte exclusive. Wolt și eMAG au încheiat un parteneriat prin care asigură clienții Tazz că se vor putea bucura în continuare de beneficiile programului Genius.
Ministerul Mediului verifică înscrierile în programul „Casa Verde Fotovoltaice”. Mii de aplicații înregistrate în mai puțin de 30 de secunde