10 Tipuri de poveşti şi domenii de dezvoltare

poveşti
Sursa foto: Edustory
Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

Cum să te îmbogățești educațional, cultural și spiritual dintr-o traistă cu povești?

Povestea poate fi privită astfel:

  • ca artă - este o artă performance, spectaculoasă, al cărei instrument este propriul corp al artistului, se utilizează limbajul corporal, vocal şi semiotic, se prezintă pe o scenă, este nevoie de un public și un context teatral, o convenție scenică, astfel toate elementele creează o reprezentație artistică, estetică, ce dă imboldul la reflexie dar și bucură publicul în același timp;
  • ca instrument de lucru în companii (marketing): poate ajuta la îmbunătăţirea comunicării în afaceri, transmiterea unui mesaj deștept, comunicarea și promovarea unui brand, crearea și întărirea unei comunități/ echipe de muncă: teambuilding;
  • ca instrument de lucru în public speaking - oferă încredere, curajul de a susține propriul punct de vedere și dezvoltă arta demagogiei;
  • ca instrument de lucru în terapie - miturile sunt tipologii arhetipale, realizând acest fapt, povestea ajută să înțelegem lumea înconjurătoare, să comunicăm, să ne exprimăm pe noi înșine;
  • ca instrument de lucru în educație - învață fără să impună, transmite mesaje pe care elevul singur le descoperă.

Arta de a spune poveşti este aplicată cu precădere în Marketing, Public Speaking și Leadership. Citeşte continuarea articolului aici.

 

Image