Aproximativ 800 de copii din Prahova învață on-line, din cauza cazurilor Covid confirmate în clasele lor

Aproximativ 800 de copii din Prahova învață on-line, din cauza cazurilor Covid confirmate în clasele lor
Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

ISJ Prahova a prezentat conducerii Prefecturii, în cadrul Comisiei de Dialog Social, activitatea derulată de instituție, în perioada septembrie 2020-martie 2021. Raportul include și o secțiune care analizează situația generată de pandemie în unitățile de învățământ, din 8 februarie încoace, adică de la data reluării cursurilor fizice în școli și grădinițe.

Potrivit documentului, la data de 30 martie, 814 copii din județ derulau activități on-line ca urmare a suspendării activității fizice, la clasele din care fac parte, în urma confirmării unor cazuri Covid. Pentru comparație, la 16 februarie, doar 39 de copii erau în această situație, la nivel de județ.

Celor peste 800 li se adaugă 1.515 care, de asemenea, participă la ore on-line, în baza motivației medicale. În aceeași situație susțin ore on-line, în prezent, și 63 de cadre didactice.

Alți 187 de copii participau, la 30 martie, la cursuri on-line, întrucât se aflau în carantină.

La finalul lunii martie, potrivit cifrelor transmise de ISJ Prefecturii Prahova, în județ erau 33 de clase/grupe cu activitatea față în față suspendată din cauza cazurilor Covid confirmate.

De la începutul semestrului al doilea și până pe 30 martie, în școlile din județ au fost confirmate peste 100 de persoane infectate cu SARS-CoV-2, mai precis 57 de copii și 47 de angajați din unități de învățământ, din cei peste 3.600 de pacienți testați pozitiv în Prahova în intervalul 8 februarie – 30 martie.

Din 8 februarie și până acum, și-au suspendat activitățile față în față, din motive sanitare (cazuri Covid confirmate), trei unități de învățământ din județ: Grădinița cu PN și PP nr. 38 Ploiești, Grădinița cu PN și PP Dumbrava minunată Ploiești, Grădinița cu program normal - comuna Talea.

Grafic: ISJ Prahova

 

 

 

Image