Proba scrisă din cadrul celei de-a doua sesiuni a concursului pentru directori și directori adjuncți, din acest an școlar, a avut loc vineri, după ce, în septembrie – decembrie, au fost ocupate doar 60,84% din cele 8.652 de funcții vacante publicate de către inspectoratele școlare județene.
“În actuala sesiune au fost depuse 3.115 dosare, din care 3.082 au fost validate și au permis participarea candidaților la proba scrisă. Au fost prezenți 2.850 de candidați, 209 au absentat, iar 23 de candidați din 17 județe, aflați în izolare sau carantină la data probei scrise, au solicitat participarea la sesiunea specială programată în acest sens (4 martie 2022). Doi candidați au fost absenți la evaluarea lucrărilor, iar trei lucrări au fost anulate”, a anunțat Ministerul Educației.
Din cei 2.845 de candidați prezenți și evaluați, 2.039 (71,67%) au fost declarați admiși, iar 806 (28,33%) respinși.
Candidați puțini pentru posturile de directori vacante în Prahova
În sesiunea ianuarie – aprilie 2022, ISJ Prahova a organizat concurs pentru ocuparea a 96 de funcții vacante de director și director adjunct din unitățile școlare prahovene. Lista acestora poate fi consultată AICI.
“Pentru cele 96 de funcții scoase la concurs, s-au înscris un număr de 85 de candidați, iar dintre aceștia au fost prezenți 81. Proba a început la ora 10.00 și s-a încheiat la ora 12.00, candidații având de răspuns unui număr de 50 de itemi, cu 3 sau 4 variante sugerate pentru fiecare, dintre care doar una singură a fost corectă. Evaluarea s-a făcut pe loc, după finalizarea probei, în prezența candidatului și a doi martori, dintre ceilalți participanți, precum și în prezența observatorilor, înregistrându-se următoarele rezultate: 58 de candidați au obținut rezultatul ADMIS, adică 71,60% din totalul celor prezenți, 23 de candidați fiind declarați RESPINȘI”, a informat ISJ Prahova.
După validarea rezultatelor la proba scrisă, conform calendarului-anexă la metodologia de organizare, urmează constituirea comisiilor pentru proba de interviu, care va avea loc în perioada 16-25 martie 2022. Din comisiile de evaluare vor face parte, la fel ca în prima sesiune, un inspector școlar, doi reprezentanți ai unității de învățământ, un reprezentant al autorității locale și un specialist în resurse umane sau un cadru didactic din învățământul superior cu competențe în management.
Urmăreşte pagina de Facebook „Telegrama” pentru ştiri şi analize de ultimă oră!
Foto cu caracter ilustrativ