Preşcolarii sunt o categorie aparte atunci când vine vorba de poveşti interactive, de mare ajutor în implicarea lor fiind cunoaşterea principalelor trăsături ale acestora şi a ceea dorim să le transmitem prin poveste.
În structura grupei de preșcolari predomină copii cu inteligență lingvistică, kinestezică și interpersonală; sistematizarea și verificarea cunoștințelor despre textele literare învățate; stimularea gândirii și creativității copiilor pentru a analiza, compara, căuta și dezvolta soluții pentru problemele reale; exersarea capacității de exprimare verbală; oferirea posibilității afirmării libere a opiniilor; dezvoltarea spiritului de echipă și interrelațioarea în cadrul grupului; dezvoltarea tipurilor de inteligență (lingvistică , interpersonală etc.); dezvoltă deprinderea de a asculta activ.
Lista completă a câștigătorilor concursului „Vreau să povestesc”, organizat de Muzeul Județean de Istorie Prahova
Obiective:
De referință: să fie capabil să creeze (cu ajutor) structuri verbale, mici dramatizări, utilizând intuitiv elemente expresive;
Cognitive: să redea structuri verbale potrivite rolurilor interpretate, respectând expresivitatea; să formuleze propoziții, exprimând idei, soluții la situațiile problemă create.
Citiţi continuarea articolului pe blogul EduStory.