Oborul Ploieşti traversează o perioadă de modernizare, care a adus în ultimii ani atât o creştere a gradului de siguranţă pentru clienţi şi comercianţi, cât şi o creştere a calităţii serviciilor.
Prin definiţie, de secole am putea spune, oborul este locul dintr-un oraş unde mergi ca să găseşti chilipiruri. Te aştepţi să găseşti multe produse de multe feluri, te aştepţi să găseşti gălăgie, te aştepţi să găseşti vânzători dispuşi să negocieze la preţ. Până acum câţiva ani, prin Oborul Ploieşti mai găseai şi lucruri nedorite, iar în funcţie de zona în care te aflai, sunetul de fond era dominat fie de o casetă cu manele, fie, mai rar ce-i drept, de strigătul "Hoţul! Prindeţi-l!", fie, asta mult mai des, de celebrul "Trei bucăţi la 10 lei băieeeţiiiii!".
În ultimii ani, lucrurile din această privinţă s-au îmbunătăţit substanţial, iar activitatea se derulează acum într-un cadru mult mai sigur şi mai modern. Pe lângă măsurile luate de autorităţile de ordine publică, au contat foarte mult investiţiile făcute de firma care administrează o mare parte din Obor, politicile acestei societăţi în domeniul siguranţei şi în privinţa selecţiei comercianţilor. Indirect, a contribuit şi dezvoltarea întregii zone, mai ales după apariţia unui mall şi a două magazine de bricolaj. În ultima perioadă, cea mai mare provocare pentru Oborul Ploieşti a fost pandemia, însă administratorii s-au mişcat repede şi au luat o serie de măsuri de siguranţă şi prevenţie.
{cwgallery}