O ploieșteancă ne-a transmis, la redacție, o sesizare cu privire la încercarea de a-și programa mama, vârstnică, pentru vaccinarea anti-Covid. Aceasta a povestit că nu a reușit să facă acest lucru prin intermediul paltformei on-line puse la dispoziție de autorități, așa că a apelat la varianta programării telefonice, prin call-center.
Potrivit celei care ne-a transmis sesizarea, a fost nevoită să aștepte aproape 50 de minute în telefon pentru a intra în legătură cu call-centerul de la Prahova. Femeia ne-a trimis și o captură de pe ecranul telefonului, în care se vede numărul apelat și durata “convorbirii”, care ajunsese deja la peste 48 de minute.
Un alt prahovean a reclamat că, în cazul său, convorbirea se întrerupea automat, după aproximativ 16 minute de așteptare pentru a efectua programarea prin call-centerul de la Prahova.
Nu este prima dată când call-centerul DSP Prahova dă asemenea rateuri. În perioada de vârf a pandemiei, când în județ erau confirmate zilnic peste 400 de cazuri noi, au existat numeroase sesizări din partea celor care nu reușeau să intre în legătură cu operatorii, pentru a cere informații cu privire la intrarea în carantină/izolare ori referitoare la modalitate de obținere a actelor doveditoare, necesare pentru a justifica absența de la serviciu, de exemplu.