Prahovenii care vor să se programeze la vaccinare, ținuți zeci de minute în telefon

Prahovenii care vor să se programeze la vaccinare, ținuți zeci de minute în telefon
Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

O ploieșteancă ne-a transmis, la redacție, o sesizare cu privire la încercarea de a-și programa mama, vârstnică, pentru vaccinarea anti-Covid. Aceasta a povestit că nu a reușit să facă acest lucru prin intermediul paltformei on-line puse la dispoziție de autorități, așa că a apelat la varianta programării telefonice, prin call-center.

Potrivit celei care ne-a transmis sesizarea, a fost nevoită să aștepte aproape 50 de minute în telefon pentru a intra în legătură cu call-centerul de la Prahova. Femeia ne-a trimis și o captură de pe ecranul telefonului, în care se vede numărul apelat și durata “convorbirii”, care ajunsese deja la peste 48 de minute.

Un alt prahovean a reclamat că, în cazul său, convorbirea se întrerupea automat, după aproximativ 16 minute de așteptare pentru a efectua programarea prin call-centerul de la Prahova.

Nu este prima dată când call-centerul DSP Prahova dă asemenea rateuri. În perioada de vârf a pandemiei, când în județ erau confirmate zilnic peste 400 de cazuri noi, au existat numeroase sesizări din partea celor care nu reușeau să intre în legătură cu operatorii, pentru a cere informații cu privire la intrarea în carantină/izolare ori referitoare la modalitate de obținere a actelor doveditoare, necesare pentru a justifica absența de la serviciu, de exemplu.

Image