Scrisoarea unei ploieștence tratate la Spitalul CFR. „Am fost uimită”

Scrisoarea unei ploieștence tratate la Spitalul CFR. „Am fost uimită”
Într-un sistem dominat de neajunsuri și reclamații, o ploieșteancă tratată recent la Spitalul CFR a ținut să transmită un mesaj de mulțumire personalului medical
Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

Într-un sistem dominat de neajunsuri, subfinanțare și reclamații ale pacienților, o ploieșteancă tratată recent la Spitalul CFR, din vestul municipiului, a ținut să transmită un mesaj de mulțumire personalului medical de aici.

Femeia a transmis o scrisoare la redacție, insistând să laude amabilitatea personalului de la secția Oftalmologie a unității medicale, precizând că a fost tratată cu „răbdare și empatie” și apreciind „viteza de reacție” și „precizia” personalului și modul în care a fost tratată înainte, în timpul și după operație.

Scrisoarea unei paciente tratate la Spitalul CFR din Ploiești

„Poate ca de multe ori actul medical, comportamentul unor angajati din sistemul sanitar de stat, dotarile depasite, vechimea edificiului etc. scot in evidenta nemultumirile cetateanului de rand.

Eu, un cetatean cotizant corect de taxe, impozite si asigurari, va prezint o situatie de exceptie, aceasta fiind Spitalul General CF Ploiesti, aflat in subordinea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii.

Avand un diagnostic stabilit si de alti medici, stiam ca este necesara o interventie oftalmologica mai complexa. Am luat in calcul atat clinici particulare, dar si sistemul de stat. Aveam o recomandare catre Spitalul CF, am cercetat site-ul, am fost uimita ca este atat de lamuritor, atat pe Ambulatoriu, Spital, Telemedicina, Informatii Publice.

Prin urmare, dupa programare in Cabinetul de Oftalmologie, inarmata cu documentele specifice de salariat, trimitere medic de familie, card de sanatate, am pasit pentru prima data in aceasta unitate spitalicesca, care are si ea o vechime catre 40 ani.

Din holul unde asteptam mai multi pacienti programati (din tot judetul), linistiti, am fost invitata sa intru in cabinet. Doua chipuri tinere, zambitoare, dna dr. Munteanu Daniela, medic specilalist oftalmolog si dna asistent Costache Roxana, cu rabdare, empatie, viteza de reactie & precizie in tot ce tine de manuirea aparaturii instrumentale destinata unui cabinet de top, curat si aerisit mi-au oferit toate explicatiile necesare cu starea de fapt, cu  ce va urma, intr-un calendar pe zile si ore programat: investigatii de laborator, pregatire preoperatorie, actul operator,  vizitele postoperatorii. Toate aceste activitati insiruite se extind pe cateva saptamani, timp in care esti sunat din timp de catre dna dr. Munteanu sau dna asistenta Costache ca maine, sau la data de… sunteti programata pentru… nu uitati, inclusiv de cardul de sanatate, pijama, papuci, sticla cu apa!”, a povestit dr.ing. Elena-Camelia Bâsceanu, în scrisoarea transmisă la redacție.

„Sunt in faza postoperatorie, de  refacere dupa o interventie realizata de dna. dr. Munteanu Daniela, alaturi de intreg personalul ce deserveste sectia. Cuvintele sunt prea restranse pentru a exprima multumirea in fata atitudinii personalului, a actului medical desavarsit, pentru ordinea si disciplina pe toate circuitele. Toate includ un management activ, bazat pe calitate, care pentru cetateanul de rand reprezinta normalitate, la care sa adaugam si recunoastinta pentru toate riscurile pe care le impune un act medical. Medicii, personalul medical nu au nevoie de laude, marea lor satisfactie consta in salvarea sanatatii, uneori chiar a vietii, motiv pentru care noi ca si pacienti trebuie sa le recunoastem eforturile macar prin atitudine”, se mai arată în mesajul de recunoștință adresat personalului de la Spitalul CFR din Ploiești.

Image