SCRISOAREA CITITORULUI - Pâine cu pietre, cumpărată de la magazinul Lidl Ploiești Nord. Ce reacție au avut reprezentanții Lidl România, la reclamația unei prahovence (FOTO)

Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

O clientă (probabil de acum fostă) a magazinului Lidl Nord din Ploiești s-a ales cu o măsea spartă după ce a mâncat din pâinea comercializată vrac în unitatea respectivă. Felia din care a mușcat includea și un ingredient neașteptat: o pietricică. Femeia a reclamat imediat situația către Lidl România. Abia după două zile a fost contactată cu privire la sesizarea făcută, iar după alte trei i s-a cerut să trimită "proba". Nici până astăzi nu a primit vreun răspuns. Clienta a depus reclamație și la Protecția Consumatorilor, dar și la Lidl Germania, dar este revoltată nu numai de incidentul în sine, cât despre dezinteresul reprezentanților rețelei față de o problemă care, așa cum s-a întâmplat în cazul său, afectează sănătate consumatorilor.

Redăm mai jos sesizarea primită astăzi pe adresa redacției:

"În data de 17 octombrie am cumpărat din Lidl Nord Ploiești o pâine cu ardei roșu din zona vrac, pe care am feliat-o la maşina din incinta magazinului. La prânz am mâncat din pâine și la un moment dat mi-am fisurat măseaua într-o piatră de 5mm - atașez poze. Nu am apucat să rup din felia de pâine... așa că am scos să verific de ce s-a spart parte din măsea și atunci am văzut piatra.

În ziua de 17 octombrie am scris pe Facebook, la Lidl România, și mi-au indicat o adresă de e-mail pentru reclamație. Le-am trimis e-mail cu descriere și poze în data de 17 octombrie.

În data de 19 octombrie, după ce am scris pe Facebook că nu m-a contactat nimeni și sunt 3 zile de la reclamaţie, m-a sunat o tipă să mă întrebe lotul şi data de expirare a produsului?!?! Eu am întrebat-o dacă cunoaște produsele din portofoliu Lidl, pentru că a fost specificat că este produs vrac și a fost feliat în magazin. Cum să mă suni să mă întrebi o stupizenie?!?!?!.

Luni, 22 octombrie, m-a sunat altcineva că să trimit proba reclamată într-un plic la București ... după 5 zile ... un produs perisabil ... L-am trimis prin Lidl Nord Ploiești cu proces verbal și în plic sigilat. Astăzi sunt 9 zile de la reclamație și nu răspunde nimeni, în condițiile în care am scris pe Facebook Lidl România ieri, astăzi. La o reclamație cu corp străin care poate afecta sănătatea omului, conform ISO 22000 -Siguranța alimentului, ești obligat să investighezi imediat și să retragi/blochezi marfa afectată până la finalizarea investigațiilor, care nu trebuie să dureze atât de mult.

Ieri am făcut reclamație la ANPC, dar am scris şi la Lidl Germania".

{gallery}paine pietre lidl nord{/gallery}

Reprezentanții Lidl România ne pot transmite un punct de vedere pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Update - Clienta care a reclamat situația a fost contactată joi, pe 25 octombrie, de un reprezentant al rețelei de magazine, care i-a comunicat că proba a ajuns în cursul zilei de ieri și că a fost trimisă către furnizor, de la care se așteaptă un răspuns. "Le-am comunicat că procedura lor de verificare și răspuns nu este în conformitate cu standardele", ne-a spus femeia.

 

Image