O clientă (probabil de acum fostă) a magazinului Lidl Nord din Ploiești s-a ales cu o măsea spartă după ce a mâncat din pâinea comercializată vrac în unitatea respectivă. Felia din care a mușcat includea și un ingredient neașteptat: o pietricică. Femeia a reclamat imediat situația către Lidl România. Abia după două zile a fost contactată cu privire la sesizarea făcută, iar după alte trei i s-a cerut să trimită "proba". Nici până astăzi nu a primit vreun răspuns. Clienta a depus reclamație și la Protecția Consumatorilor, dar și la Lidl Germania, dar este revoltată nu numai de incidentul în sine, cât despre dezinteresul reprezentanților rețelei față de o problemă care, așa cum s-a întâmplat în cazul său, afectează sănătate consumatorilor.
Redăm mai jos sesizarea primită astăzi pe adresa redacției:
"În data de 17 octombrie am cumpărat din Lidl Nord Ploiești o pâine cu ardei roșu din zona vrac, pe care am feliat-o la maşina din incinta magazinului. La prânz am mâncat din pâine și la un moment dat mi-am fisurat măseaua într-o piatră de 5mm - atașez poze. Nu am apucat să rup din felia de pâine... așa că am scos să verific de ce s-a spart parte din măsea și atunci am văzut piatra.
În ziua de 17 octombrie am scris pe Facebook, la Lidl România, și mi-au indicat o adresă de e-mail pentru reclamație. Le-am trimis e-mail cu descriere și poze în data de 17 octombrie.
În data de 19 octombrie, după ce am scris pe Facebook că nu m-a contactat nimeni și sunt 3 zile de la reclamaţie, m-a sunat o tipă să mă întrebe lotul şi data de expirare a produsului?!?! Eu am întrebat-o dacă cunoaște produsele din portofoliu Lidl, pentru că a fost specificat că este produs vrac și a fost feliat în magazin. Cum să mă suni să mă întrebi o stupizenie?!?!?!.
Luni, 22 octombrie, m-a sunat altcineva că să trimit proba reclamată într-un plic la București ... după 5 zile ... un produs perisabil ... L-am trimis prin Lidl Nord Ploiești cu proces verbal și în plic sigilat. Astăzi sunt 9 zile de la reclamație și nu răspunde nimeni, în condițiile în care am scris pe Facebook Lidl România ieri, astăzi. La o reclamație cu corp străin care poate afecta sănătatea omului, conform ISO 22000 -Siguranța alimentului, ești obligat să investighezi imediat și să retragi/blochezi marfa afectată până la finalizarea investigațiilor, care nu trebuie să dureze atât de mult.
Ieri am făcut reclamație la ANPC, dar am scris şi la Lidl Germania".
{gallery}paine pietre lidl nord{/gallery}
Reprezentanții Lidl România ne pot transmite un punct de vedere pe adresa
Update - Clienta care a reclamat situația a fost contactată joi, pe 25 octombrie, de un reprezentant al rețelei de magazine, care i-a comunicat că proba a ajuns în cursul zilei de ieri și că a fost trimisă către furnizor, de la care se așteaptă un răspuns. "Le-am comunicat că procedura lor de verificare și răspuns nu este în conformitate cu standardele", ne-a spus femeia.