Un studiu recent arată că oamenii se întorc în magazine pentru cumpărături fizice și nu se mai bazează exclusiv pe tehnologie.
Peste 30% dintre clienţi îşi doresc o interacțiune personală, pe care o găsesc doar în magazine, relevă un studiu, citat de tvrinfo.ro.
57% dintre cei care se întorc în magazine spun că vor să vadă, să atingă și să evalueze produsele înainte de a le cumpăra. 68% vor sfaturi de specialitate cu privire la achizițiile scumpe, pentru a se asigura că fac alegerea corectă.
Deşi 68% dintre consumatori vor primească în continuare oferte și promoții personalizate de inteligența artificială, 49% sunt nemulțumiți de chatboții inteligenți, care nu sunt eficienți în a răspunde solicitărilor de informații.
Câinii care însoțesc persoanele cu handicap au acces liber și gratuit în magazine, transport în comun și alte spații publice
Alți 33% dintre clienți sunt îngrijorați de faptul că recomandările generate de inteligența artificială favorizează produse sau mărci care ar putea să nu fie interesul lor, mai scrie sursa citată.
Cifrele mai arată că oamenii sunt nemulțumiți de serviciile de asistență în procesul de cumpărături online, iar asta nu se poate rezolva doar prin tehnologie. De exemplu, obținerea unei rambursări sau schimbarea unui produs reprezintă un adevărat test al răbdării.