Facebook a cedat presiunilor Comisiei Europene şi autorităţilor de protecţie a consumatorilor prin revizuirea termenilor şi condiţiilor, astfel încât va preciza în mod clar în ce scop foloseşte datele utilizatorilor şi îşi va asuma responsabilitatea dacă informaţiile vor fi folosite în mod incorect de către terţe părţi, transmite Reuters, citat de news.ro.
Cea mai mare reţea de socializare din lume este criticată de ambele părţi ale Atlanticului din cauza numărului mare de probleme legate de nerespectarea confidenţialităţii informaţiilor personale, care a expus parolele a milioane de utilizatori.
Potrivit Comisiei Europene, modificarea termenilor şi limbajului va permite ca utilizatorii să ştie cum se foloseşte Facebook de datele lor pentru a dezvolta activităţile legate de profilul lor şi publicitatea ţintită.
”Acum, utilizatorii vor înţelege în mod clar că datele lor sunt folosite de către reţeaua de socializare pentru a vinde reclame ţintite”, a afirmat comisarul pentru Justiţie, Vera Jourova, potrivit sursei citate.
Facebook va modifica în mod unilateral termenii şi condiţiile numai atunci când modificările vor fi rezonabile şi va păstra conţinutul şters de utilizatori doar în cazul unei solicitări din partea autorităţilor care aplică legea şi doar pe un termen limitat, de 90 de zile.