Ploieşti Shopping City inaugurează joi magazine CROPP şi HOUSE

Ploieşti Shopping City inaugurează joi magazine CROPP şi HOUSE
Ploieşti Shopping City inaugurează joi două magazine noi, CROPP și HOUSE
Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

În Ploieşti Shopping City se vor deschide pe 25 august două magazine noi, CROPP și HOUSE, ale retailerului polonez de fashion LPP. Mall-ul anunţă promoţii pentru primii clienţi care vor intra în cele două.

Deschiderea celor două branduri vine cu oferte speciale pentru clienții centrului comercial. Mai exact, primii 50 de clienți ai magazinului CROPP beneficiază de 20% discount, iar la HOUSE, primele trei zile ale marii deschideri vin cu reduceri de 20% la achiziții de minim 200 lei, anunţă reprezentanţii mall-ului din nordul Ploieştiului, într-un comunicat de presă transmis miercuri.

Magazine noi în Ploieşti Shopping City

Grupul polonez LPP este prezent pe piaţa locală din 2007 şi deţine în România 119 magazine sub cinci branduri: Reserved, Cropp, Mohito, House şi Sinsay. Noile unități, sub mărcile CROPP și HOUSE, vor avea însumate o suprafață de 1.236 metri pătraţi, consolidând astfel mixul de chiriaşi de modă din Ploieşti Shopping City, se mai arată în comunicatul de presă.

„Vizitatorii Ploieşti Shopping City așteaptă de mult atmosfera urban young pe care o creează magazinele CROPP și HOUSE. Anticipăm rezultate foarte bune încă de la deschidere”, declară reprezentanții brandurilor.

"CROPP este un brand streetwear, potrivit celor care trăiesc după propriile reguli şi preferă hainele prin care îşi pot exprima personalitatea. Ceea ce diferențiază CROPP de alte branduri sunt articolele vestimentare pregătite în colaborare cu ilustratori şi artişti de graffiti din întreaga lume. Colecțiile HOUSE sunt alcătuite din articole cool care respectă ultimele tendințe în modă. Stilul urban al brandului prezintă ținute atemporale cu inspirație din lumea artei, a muzicii și a filmelor. Articolele HOUSE sunt potrivite oricărei persoane cu spiritul mereu tânăr, pentru care vârsta este doar un număr", mai precizează reprezentanţii centrului comercial.

Urmăreşte pagina de Facebook „Telegrama” pentru ştiri şi analize de ultimă oră!

Image