Electrica Furnizare a transmis Comisariatului Regional pentru Protecția Consumatorilor Sud Muntenia un răspuns la adresa primită din partea instituției, zilele trecute, privind întârzierile la emiterea facturilor, fenomen care poate determina acumulare unor sume uriașe de plată. Compania susține că soluția adoptată este eșalonarea plăților, care poate fi făcută la cererea clientului.
“Având în vedere nevoia de implementare a noilor cerințe impuse de reglementările în domeniul energiei, precum OUG 118/2021, OUG 27/2022, respective OUG 119/2022,societatea noastră a procedat la blocarea repetată a procesului de facturare. Acest demers a condus la întârzieri mari în procesul de emitere a facturilor și implicit în cel de rezolvare a anomaliilor de facturare.
După efectuarea tuturor modificărilor necesare în sistemul informatic, pe baza citirii transmise de către Operatorul de Distribuție Energie Electrică România SA, pe baza transmiterii indexului autocitit de client, și a estimărilor aferente locurilor de consum fără citire, facturile de vor emite lunar.
Vă informăm că, pentru a veni în întâmpinarea clienților, societatea Electrica Furnizare SA le oferă acestora posibilitatea de plată eșalonată a facturilor pe care le vor primi în această perioadă. Eșalonarea se acordă în baza unei solicitări, care poate fi transmisă la adresa
Vă reamintim că, săptămâna trecută, șeful Comisariatului, Ion Iordăchescu, a prezentat p adresă prin care cerea furnizorului amintit să prezinte urgent soluții la problema facturilor întârziate care au dus, în unele cazuri, la acumularea unor sume uriașe de plată.
“Primul răspuns primit de la Electrică Furnizare. Cererile de eşalonare pot fi transmise pe email operatorului economic. Demersurile continuă”, a spune șeful Comisariatului regional, Ion Iordăchescu.
Urmăreşte pagina de Facebook „Telegrama” pentru ştiri şi analize de ultimă oră!