Peste 5.500 de apeluri, în perioada ianuarie - iulie, la helpline-ul pentru victimele violenței domestice

victimele violenței domestice helpline
Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

5.545 de persoane au apelat, în primele șapte luni ale anului, numărul 0800.500.333, alocat helpline-ului pentru victimele violenței domestice, ale discriminării de gen și ale traficului de persoane, a anunțat Agenția Națională pentru Egalitate de Șanse între femei și bărbați.

Linia telefonică este gestionată de ANES și este gratuită. În cadrul helpline-ului, experții Agenției asigură asistență și consiliere pentru depășirea tuturor situațiilor de criză în care se poate regăsi o victimă. În funcție de tipologia faptelor, aceștia identifică soluții adecvate cazurilor expuse, precum și servicii adecvate nevoilor victimelor. 

Este important de menționat faptul că apelul la helpline poate fi făcut de către victimele violenței domestice sau potențiale  victimă, dar și de un părinte sau un alt membru al familiei, o persoană din cadrul rudelor/ afinilor, un vecin sau un cunoscut al familiei, un martor sau o altă persoană care știe de existența unui caz din această categorie.

 

 

Image