Procedură elaborată de Spitalul Județean Ploiești, pentru informarea aparținătorilor

Procedură elaborată de Spitalul Județean Ploiești, pentru informarea aparținătorilor
Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

La nivelul Spitalului Județean de Urgență Ploiești a fost elaborată, la recomandarea Avocatului Poporului, o procedură după care aparținătorii pacienților internați pot primi informații despre starea acestora.

Managerul SJU Ploiești, dr. Bogdan Nica, a explicat, pentru Telegrama, în ce constă aceasta și, mai ales, cine este îndreptățit să primească informații despre pacient.

“Persoanele internate care sunt conștiente indică, spre a fi consemnat pe foaia de observație, o persoană de contact cu care să luăm legătura în caz de nevoie. Doar persoana indicată de pacient este sunată în cazul în care se înrăutățește starea bolnavului sau dacă acesta are nevoie de ceva. La rândul său, aparținătorul poate suna, de două ori pe zi, de preferat dimineața și seara, să ceară informații despre starea pacientului”, a explicat dr. Bogdan Nica.

Acesta a spus că la secțiile Boli Infecțioase și Interne II, unde sunt internați pacienți Covid, există câte o persoană desemnată pentru a răspunde la telefon și a oferi aparținătorilor informații despre starea bolnavilor.

Marți, în cele două secții, fiecare cu cât șase medici, erau internați 30, respectiv 36 de pacienți. Managerul SJU a spus că, în asemenea condiții, aparținătorii pot vorbi o dată pe zi și cu medicul curant.

Procedura a fost elaborată la recomandarea Avocatului Poporului, fiind necesară în contextul în care, din cauza restricțiilor impuse din cauza pandemiei, aparținătorii nu mai pot intra în spital, pentru a-și vizita bolnavii.

 

Image