Conducerea Consiliului Judeţean Prahova a publicat un nou proiect de restructurare, care prevede reducerea numărului de posturi din aparatul de specialitate, de la 247 la 151. Odată cu acest proiect de hotărâre urmează să fie retrasă organigrama aprobată în noiembrie, contestată în instanţă de unii angajaţi, care prevedea doar 146 de posturi.
Publicat recent pe paginea de internet a Consiliului Judeţean Prahova, documentul prevede că reorganizarea va produce efecte depline începând cu 31 martie. El urmează să intre în dezbaterea consilierilor într-o şedinţă programată pe 27 ianuarie. Conform proiectului, noua organigramă va avea 151 de posturi, incluzând aici şi preşedintele, cu dreptul la patru consilieri personali, cei doi vicepreşedinţi, fiecare cu câte un consilier, administratorul public, secretarul general al instituţiei, plus 12 posturi de conducere şi restul de 108 de execuţie pentru funcţionari publici şi încă 20, tot de execuţie, pentru personal contractual.
"Președintele Consiliului Județean Prahova stabilește și aprobă Metodologia privind organizarea și desfășurarea examenului pentru funcționarii publici si pentru personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Județean Prahova ale căror funcții au fost supuse reorganizării potrivit prevederilor prezentei hotărâri", se mai arată în proiectul publicat pe pagina de internet a instituţiei.
Odată cu acesta se revocă hotărârea anterioară a CJ Prahova, din noiembrie 2020, care stabilise o organigramă cu 146 de posturi, hotărâre care fusese contestată în instanţă de angajaţi şi suspendată.